Politica de retur/anulare
Ședințele de consiliere/evaluările psihologice online (se realizează prin Skype, Whatsapp, platforma Depreter, Zoom):
Ședințele amânate de client fără notificare prealabilă și care au fost deja achitate în avans pot fi reprogramate doar o singură dată; o nouă amânare neanunțată va fi echivalentă cu realizarea ședinței și clientul va fi nevoit să achite din nou tariful pt o altă ședință (dacă dorește să continue consilierea).
Pentru previzibilitatea programului Specialistului, vă rugăm să respectați orarul convenit și să anunțați anularea programării cu cel puţin 24 de ore înainte. Întrucât ora respectivă vă este rezervată exclusiv și nu poate fi realocată într-un timp mai scurt (3-6 ore înaintea de începerea ședinței), precum și pentru că respectarea programărilor este o componentă a procesului terapeutic, veți datora costul integral al ședinței la care nu v-ați prezentat (acesta urmând a fi achitat la următoarea şedinţă programată dacă nu s-a achitat online).
În cazul în care, din motive tehnice (atât din partea furnizorului de servicii psihologice cât a clinetului ) ședințele de consiliere online nu se pot derula, se va reprograma. În cazul în care, din motive tehnice, ședința de consiliere online se poate realiza doar parțial (mai mult de 30.minute din ședință), se recuperează doar timpul rămas pâna la finalizarea ședinței (de ex. 20 de minute rămase din cele 50).
În cazul în care ședinta de consiliere se desfășoară în persoană (la cabinet) și clientul întârzie de la ședință, acest timp va fi considerat consumat. Banii încasați pentru ședințele de consiliere nu se mai returnează dacă ședința avut loc déjà. Pentru alte tipuri de servicii: avize psihologice, evaluări psihologice și psihodiagnostic, ședințe de pregătire în vederea ocupării prin concurs a diverselor funcții aceste vor fi achitate după finalizarea lor.
Clientul care dorește returnarea banilor va trimite o cerere în intervalul primelor 14 zile la adresa de e-mail psihohealthmind@yahoo.com. Conform prevederilor art. 13 din aceeași Ordonanță de urgență, contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de 14 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii de retur, în contul bancar specificat în cererea de retur, fără a fi percepute comisioane pentru această rambursare. În cazul în care nu se poate efectua rambursarea într-un cont, clientul va fi contactat pentru a se stabili o altă metodă de rambursare.